wtorek, 28 czerwca 2011

fasolka szparagowa


Nie wiem, co takiego jest w fasolce szparagowej, ale wprost ją uwielbiam. Fasolka na obiad, fasolka z zupie, fasolka w sałatce, fasolka jako danie główne, fasolka jako dodatek... No, po prostu powiew lata : ) Postanowiłam, że w tym roku mrożę fasolkę jako zapas na zimę, pod warunkiem, że wcześniej nie zużyję jej z lenistwa jako półproduktu do wakacyjnej zupy.

Ceny fasolki szparagowej, jak dla mnie, powalające. Czekam. Czekam. Aż tu nagle przy cenie 10-12zł/kg pojawia się promocja 4,49zł/kg.
Promocja ma miejsce w markecie pewnej sieci. Myślę: pójdę, zobaczę, być może kupię. Zanim się zebrałam, fasolki brak. Przespacerowałam się na targ. Fasolka spadła lekko na cenie i zatrzymała powyżej 8zł/kg. No nic, poczekam jeszcze. Dziś, tydzień po ‘przygodzie’ widzę fasolkę w warzywniaku po 5,50zł/kg. Na pasażu nadal jest po ok. 8zł/kg. Kupuję prawie dwa kilo: część przeznaczam na obiad, część porcjuję, blanszuję i zamrażam. Ale, ale... zapomniałam... ubieram się i wychodzę na targ. Co tam widzę? Fasolka 3zł/kg! Moja cała radość gaśnie.

Tak to już jest z tym gospodarowaniem pieniądzem, przesuwaniem wydatków i oszczędzaniem, że jakby się nie rozplanowało, to i tak się okazuje, że przepłaciliśmy : (((



EDIT: 25.07.2011
wg statystyk kierowane są tu osoby wyszukujące "cena fasolki szparagowej"
dziś cena na fasolkę żółtą i zieloną to ok. 2zł/kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz